Toplam: 57
işletmecilerinin davacıdan çağrı sonlandırma hizmeti alabildiği, kendi abonelerine Türk Telekom şebekesi abonelerini arayabilme imkânı sağlayabildiği ve böylece perakende seviyede davacı ile rekabet edebildiği, sabit şebekede çağrı sonlandırma hizmetlerinin teknik olarak ve doğası gereği sadece çağrının gönderildiği ... değerlendirilmesini zorunlu kıldığı, sabit ses hizmetinin, mobil ses hizmetine ikame olmadığı, çağrı sonlandırma hizmetinin doğrudan abone sayısına ve abonelerin ... işletmecilerin birbirlerine çağrı sonlandırma hizmeti vermesinin gerektiği, nitekim, işletmecilerin birbirleriyle adil ve etkin bir rekabet içerisinde
Çağrı Sonlandırma Pazarı" tanımlarmış ve söz konusu pazarda mobil şebeke işletmecilerinin çağrı sonlandırma hizmeti bakımından etkin piyasa gücüne (EPG ... çağrı sonlandırma hizmeti sunulacaktır. Çağrı sonlandırma, İşletmecinin, ... şebekesindeki numaralarda sonlandırılmak üzere ... ara bağlantı Sistemleri
ücretleri serbestçe belirlemesi yönündeki temel ilkesi ile de bağdaşmadığı, diğer taraftan Dairece F2 'un referans erişim teklifinden önce görüntülü çağrı sonlandırma hizmetini 0,14 Euro/dk ücreti ile aldığı, referans erişim teklifinden sonra da bu durumu bilerek kendi iradesiyle bahse konu haberleşme hizmetini
çağrı sonlandırma hizmeti sunmak zorunda olunduğu, muhtemel zararın garantiye alınabilmesinin tek yolunun alınacak olan teminat mektubu olduğu, erişim ... benzeri mali yükümlülükler hariç olmak üzere ...’in yurtiçinden başlayan çağrılar için; 2N (GSM) ve 3N şebekelerinde ses çağrılarını sonlandırma hizmeti karşılığında talep edeceği ücret 2,50 Kr/dk; 3N şebekesinde görüntülü çağrı sonlandırma hizmeti karşılığında talep edeceği ücret 7,75 Kr/dk; 2N (GSM) ve 3N
Sonlandırma Piyasası'nda EPG'ye sahip işletmeci olarak şirketinize getirilen "ayrım gözetmeme" yükümlülüğüne ve RAT'ta yer alan çağrı sonlandırma hizmetinin
Türkiye GSM ve uluslar arası ses trafiğinin sonlandırılmasına ilişkin çağrı sonlandırma hizmeti vermeyi yüklenmiştir. Sözleşmenin 4.maddesinde tarafların ... gerekse de çağrı sonlandırma hizmetine ilişkin olarak (davacı) ... ile ön ödemeli (prepaid) yahut faturalı (postpaid) çalışma hakkına sahip olduğu, her iki ... (Ek-2) “Fiyatlandırma 1. Anlaşma gereği, ... tarafından sunulan çağrı başlatma ve çağrı sonlandırma hizmetine dair trafik için, ...; trafik yönüne göre ... alandışı ücretler ile, çağrı sonlandırma hizmetine dair olarak, alaniçi, alandışı, Türkiye GSM ve uluslararası ücretlerdeki herhangi bir değişikliği
tarafından alınıp kendi abonesine kadar ulaştırmasının ise çağrı sonlandırma hizmetini ifade ettiği; Şebeke içi çağrının ise, işletmecinin bir abonesinin yine işletmecinin başka bir abonesini araması durumunda, çağrı başlatma ve çağrı sonlandırma hizmetlerinin aynı işletmeci tarafından gerçekleştirilmesini ifade ettiği ... maliyetinin çağrı başlatma ve çağrı sonlandırma hizmetinin ayrı ayrı şebekelerde verildiği durumlarda ortaya çıkan çağrı başlatma ve çağrı sonlandırma ... ve çağrı sonlandırma hizmetleri maliyetleri toplamından daha düşük bir seviyede olacak şekilde, çağrı sonlandırma ücretlerinin 1,71 katı olarak
ise çağrı sonlandırma hizmetini ifade ettiği; Şebeke içi çağrının ise, işletmecinin bir abonesinin yine işletmecinin başka bir abonesini araması durumunda, çağrı başlatma ve çağrı sonlandırma hizmetlerinin aynı işletmeci tarafından gerçekleştirilmesini ifade ettiği; Sanal Mobil Şebeke Hizmeti (SMŞH ... maliyet modeli sonuçları dikkate alınarak, şebeke içi (on-net) çağrı ücretlerinin, çağrı başlatma ve çağrı sonlandırma hizmetleri maliyetleri toplamından ... sonlandırma hizmetinin ayrı ayrı şebekelerde verildiği durumlarda ortaya çıkan çağrı başlatma ve çağrı sonlandırma maliyetleri toplamından daha düşük olduğu
pazarda getirilen yükümlülükler sayesinde sabit telefon hizmeti sunan işletmecilerin F1 Telekom'dan çağrı sonlandırma hizmeti alabildiği ve kendi ... bakıldığında F1 Telekom tarafından toptan pazarda sunulan çağrı sonlandırma hizmetlerine zam yapılması hâlinde sabit telefon hizmeti işletmecilerinin bu ürünü bırakarak mobil şebeke işletmecileri de dâhil başka herhangi bir işletmeciden çağrı sonlandırma hizmeti alabilmelerinin mümkün olmadığı, Rekabet Kurumu
gerçekleştirilmesinin gerektiği, bunun için çağrı sonlandırma hizmetinin, bütün işletmecilere aynı koşul ve kalitede sunulması gerektiği, dava konusu Kurul kararıyla