Toplam: 154
tekne” statüsündeki tekneye 16/06/2017 tarihinde bağlama kütüğü ruhsatnamesinin düzenlendiği, denize elverişlilik belgesi anlamına gelen sözkonusu ... teknenin Türk bayrağı ile seyir yaptığı süre içerisinde dolayısıyla da batma olayının gerçekleştiği 02/08/2017 tarihinde ulusal mevzuata göre denize elverişlilik belgelerinin tam ve eksiksiz olduğu tespit edilmiştir. Diğer yandan tekne mürettebatının kaptan ve gemi adamı yeterliliklerine sahip oldukları
kadar geçerli denize elverişlilik belgesinden anlaşılacağı üzere teknenin 06.02.2023 tarihine kadar herhangi bir tamire ihtiyacı bulunmamasına rağmen ... aykırı olduğundan davanın bu sebeple reddini talep ettiklerini, dava konusu tekneye 06.02.2023 tarihine kadar geçerli denize elverişlilik belgesinden
, poliçe ile verilen sigorta teminatı söz konusu yatın sigorta başlangıç tarihinde denize elverişlilik belgesi, bağlama kütüğü ruhsatnamesi, tonilato belgesi ... "İşbu Poliçe ile verilen sigorta teminatı söz konusu yatın sigorta başlangıç tarihinde denize elverişlilik belgesi, bağlama kütüğü ruhsatnamesi, tonilato
/1992 tarihinde denize elverişlilik belgesi için Ulaştırma Bakanlığı İstanbul Bölge Müdürlüğüne başvuruda bulunmuş olup, başvuruya istinaden Ulaştırma ... gemisi sayılmamaları nedeniyle Denize Elverişlilik Belgesi düzenlenmesine gerek olmadığının belirtildiğini, geminin kamu hizmetine tahsis edilmiş bir gemi olması hasebiyle denize elverişlilik belgesi almak yükümlülüğünde olmayıp, Denizcilik İhtisas Mahkemesi'nin eski TTK 853 kapsamında 20 yıl boyunca hiçbir
oluşturulduğu, 2017 yılına ilişkin Tebliğ'de kuraya katılabilecek gemiler yönünden geçerli boy uzunluğu, denize elverişlilik belgesi ve gırgır balıkçı gemileri
, tarihin belirlenmesindeki amacın, geminin işleteni durumunda olan. ne sözleşme ile bağlı olması ve denize elverişlilik belgesi olmadan çalışma imkanı ... ... Kooperatifine sözleşme ile bağlı olması ve Denize elverişlilik belgesi olmadan çalışma imkanın olmaması olduğunu yani belirtilen tarihte bakımını yapamayan
riziko • denize elverişlilik belgesi • donatan • sigorta poliçesi • sigorta tazminatı • sigorta teminatı • eksik inceleme • ihbar yükümlülüğü • ispat yükü • fatura • fiili taşıyan • tahkim sözleşmesi • tahkim itirazı • tahkim şartı • aktif dava ehliyeti • taşıma işleri komisyoncusu • taşıma sözleşmesi • tazminat davası • sigorta sözleşmesi • gemi • gemi adı • gemi alacağı • temsil yetkisi • gemi maliki • ticaret unvanı • ticari defter • gemi zabiti • acente • hasar bedeli • yük ilgilisi • yükleme limanı • yükleten • ciro • çarter parti • işletme merkezi • kayyum • komisyoncu • konişmento • cevap dilekçesi • davacı sıfatı • muvazaa iddiası • navlun sözleşmesi • ödeme yeri • poliçe • karşı dava • istinaf dilekçesi • istinaf yolu • ön inceleme • tahkim • rücu hakkı • zıya • bilirkişi raporu • navlun
tarafından ödenmesinin kararlaştırılmasının da sözleşmenin donatan adına akdedildiği kaydı ile örtüştüğü, denize elverişlilik belgesinde, ACT gemisinin ... ... tarafından kendisi adına kurulduğunun belirtildiği, denize elverişlilik belgesinde, ACT gemisinin donatanı ve işleteninin davalı Kartal Gemi olduğu, 30.03.2018
konstrüksiyon platform üzerinde faaliyet gösterdikleri ve denize elverişlilik belgelerinin bulunmadığı veya geçerlik sürelerinin dolduğu, DEB'nde belirtilen ... tedbir almak kaydıyla, teknelerin ebatlarının 8,5-9 m'yi geçmemesi, tonilato ve denize elverişlilik belgesindeki şartlara uyulması, tekne içine ve önüne ... davacının denize elverişlilik belgesi de dahil tüm belgelerinin tam ve noksansız olduğu, ölçüm yapan liman başkanlığının bir aykırılık tespit etmediği, tekne için yeni bir denize elverişlilik belgesine ihtiyaç olmadığı, mevzuatta balık ekmek teknesi için bir ayrım olmadığı için olta balıkçılığı teknesine
müvekkili bu kötü niyetli takiple karşı karşıya kaldığını,Her ne kadar itirazın konusu olmasa da geminin çalışması ve denize elverişlilik belgesi alabilmesi
olmadığına ilişkin bulunduğunu, geminin davacının bakım ve onarım işlerinden sonra 24/08/2010 tarihinde denize elverişlilik belgesi alarak ilk seferine Eylül