Toplam: 161
, hasarın meydana gelmesindeki teknik kusurlarıyla ilgili bir değerlendirme yapılmamıştır. Hükme esas alınan bilirkişi raporunda “sigortalı mahaldeki hasarın
öngörülemez ve önlenemez şekilde vuku bulduğunu, bu nedenle kusursuz çatma ve teknik kusurun sözkonusu olduğunu, müvekkili donatanın çatma nedeniyle sorumsuz
araçtaki yağ ve yakıtı tutuşturarak yangının başladığı, dolayısıyla yangına araçtaki teknik kusurun (akü sabitleyici metal köşebentin olmaması) sebebiyet ... yangına araçtaki teknik kusurun (akü sabitleyici metal köşebentin olmaması) sebebiyet verdiği kanaatine varıldığının bildirildiği, yine araç üzerinde
, bu nedenle yangın nedeniyle yegane sorumlu olayda hem teknik kusuru ve hem de uyarı ihmali bulunan ... firması olduğunu, davalı ... firması aynı
kadar frenden kaynaklanan teknik kusur olduğunun bilinmediği, mahkemeye sundukları CD içerisinde yer alan videolar incelendiğinde tır garajında park
yardımcıları çalışır durumda olacak ve her an manevraya hazır bulundurulacaktır" hükmünü havi olup, davaya konu geminin Boğaz geçişi sırasında oluşan teknik kusurları sebebiyle, SPİ ve SP2 raporlarında beyan etmiş olduğu hızın çokj altında bir sürate düştüğünü ve makinesindeki hararet nedeniyle tam yol alamayacak
ifaya bağlı cezai şart için borçlunun kusurlu olması şartının arandığını, oysa davacının kendi sevk ve idare ile teknik kusurları nedeniyle ödenmesi ... davalının kaptanı aracılığıyla gemiyi sevk ve idare yükümlülüğünü gereği gibi yerine getirmemesi teknik kusuru ve geminin sefere yüke ve denize elverişli
bulunduğu fakat bankaya iletilmeyen geçiş ücretinin davacı sisteminde yaşanan teknik kusurdan dolayı olabileceği kanaati oluşturulmuş olup, bu kanaatin hiçbir ... plakaların hesabında bakiye bulunduğu fakat bankaya iletilmeyen geçiş ücretinin davacı sisteminde yaşanan teknik kusurdan dolayı olabileceği kanaati
derecede kusurlu olduğu, davacı şirketin maliki bulunduğu park halinde bulunan ... plakalı akaryakıt tanker sürücüsünün kusursuz olduğu teknik kusur
teknik kusur tespitinin yerinde olmadığını, dava konusu hasarın, sigortalı teknenin davalı yönetiminde yanaşma manevrası sırasında su altındaki kayaya