Toplam: 19.791
’inci maddesi sekizinci fıkrasında ise “Ticari reklamlara ilişkin getirilecek sınırlamalar ile bu reklamlarda uyulması gereken usul ve esaslar yönetmelikle belirlenir.” denilmiş ve ilgili hüküm çerçevesinde Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Yönetmeliği
yansıtmadığı, ortalama tüketici nezdinde yanıltıcı ve aldatıcı nitelik arz ettiği değerlendirilmiş olup, Dolayısıyla inceleme konusu tanıtımların; - Ticari reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Yönetmeliği’nin 7/1, 7/2, 7/3, 7/4, 7/5-ç, 9/1, 9/5, 13/1, 13/2, 13/5, 13/9, 14/1, 14/2, 14/3 ve 32/1 inci maddeleri
Hizmetlerinde Tanıtım ve Bilgilendirme Faaliyetleri Hakkında Yönetmelik'in 5/1-a, 5/1-c, 5/1 -d, 5/1 -f, 5/1-g ve 5/2 nci maddeleri, - Ticari Reklam ve Haksız
olarak tüketicilerin eksik bilgilendirildiği değerlendirilmiş olup, Dolayısıyla inceleme konusu tanıtımların; - Ticari Reklam ve Haksız Ticari
şekilde yapılamaz." hükmüne aykırı olduğu değerlendirilmiş olup, Dolayısıyla inceleme konusu tanıtımların; - Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar
9, 18 ve 25 inci maddeleri, - Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Yönetmeliği'nin 7/1, 7/2, 7/3, 7/4, 7/5-b, 7/5-c, 7/5-g, 26/1 ve 32/1 inci
yapılamaz." hükmüne aykırı olduğu değerlendirilmiş olup, Dolayısıyla inceleme konusu tanıtımların; - Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar
şekilde veya alt kısımda yazıya denk gelecek biçimde beyaz renkte yer verildiği, böylece yapılan paylaşımların ticari reklam olduğu anlaşılacak biçimde ve konumda belirtilmediği değerlendirilmiş olup, Dolayısıyla inceleme konusu paylaşımın; - Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Yönetmeliği’nin 6/1, 6
olduğu ve tüketicileri yanılttığı değerlendirilmiş olup, Dolayısıyla inceleme konusu tanıtımların; - Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar
; - Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Yönetmeliği’nin 7/1, 7/2, 7/3, 7/4, 7/5-a, 7/5-c, 9/1, 9/5, 18/1, 18/2 ve 32/1 inci maddeleri, - 6502 sayılı