S
Skip to Search Results
Sort by Ascending/Descending Sort by...
Open

Number of hits: 1,517

1
2. D., E. 2005/1033 K. 2007/2787 T. 19.6.2007

olumlu sicillerin olumsuza çevrilememesi • sicil amirleri

Yargılama Usulü Kanunu'nun 49. maddesi uyarınca temyizen incelenerek bozulması isteminden ibarettir. Olayda, ilk iki sicil amirinin düşüncelerinin olumlu olmasına karşın sicilin 3. sicil amirince olumsuz değerlendirilmesinde hukuka uyarlık bulunmadığından, İdare Mahkemesi kararının belirtilen gerekçe ile ... idare; dava konusu sicilin Devlet Memurları Sicil Yönetmeliği'ne uygun ve objektif olarak düzenlendiğini, 1. ve 2.sicil amirinin notları arasında 10 fark bulunduğu için 3. sicil amirinin görüşüne başvurulup onun görüşünün esas alındığını öne sürmekte ve İdare Mahkemesi kararının temyizen incelenerek bozulmasını

2
13. D., E. 2004/5882 K. 2005/496 T. 8.2.2005

devlet memurunun yıl içinde üç ayrı yerde farklı sürelerde görev yapması • sicil amiri • sicil raporu

yapacak sicil amirlerinin yanında en az altı ay çalışmış olmalarının şart olduğu; 14. maddesinde, bir görevde altı ay veya daha fazla bir süre bulunup başka göreve atananların sicil raporlarının bunların atanmalarından önceki sicil amirlerince ayrıldıkları tarihi takip eden onbeş günde doldurulacağı ve yeni ... değerlendirildiğinde; sicil raporunda temel olanın, görev yeri değil sicil amiri olduğu, 14. madde hükmünden de, memurların alt aydan daha az süre ile görev yapmaları halinde ilgili sicilin yeni görev yerindeki sicil amirince doldurulacağının anlaşıldığı, memurun mesleki ehliyetinin ve şahsiyetiyle ilgili

3
2. D., E. 2004/6221 K. 2004/809 T. 13.10.2004

devlet memurlarının sicil notlarının tesbiti usulü • memurların sicil notlarının tesbiti usulü • sicil amirlerinin verdiği notların çelişkili olması

, davacıya ait 2001 yılı sicilinin birinci sicil amirince 63, ikinci sicil amirince 58 not takdir edilerek doldurulması üzerine, Devlet Memurları Sicil Yönetmeliğinin 20. maddesi uyarınca üçüncü sicil amirinin kanaatine müracaat edilmiş ve bu sicil amirinin değerlendirilmesi esas alınmıştır. Üçüncü sicil amirinin ... Mahkemesi kararının temyizen incelenerek bozulması istenilmektedir. Devlet Memurları Sicil yönetmeliğinin 20. maddesinde her derecedeki sicil amirlerinin 657 ... bağımsız ve 16 ncı madde hükümlerine göre etkili ve geçerli olduğu, ancak birinci ve ikinci sicil amirlerince yapılan değerlendirmelerin memurun sicilinin

4
2. D., E. 2004/5878 K. 2005/328 T. 31.1.2005

sicil ve başarı değerleme raporları • sicil amirlerinin kararları • sicillerin objektifliği ilkesi

sözleşmeli personelin genel durumu ve davranışlarının değerlendirilmesi bölümünün sicil amirinin kanaatine göre olumsuz, olumlu veya çok İyi şekilde ... formlarda yer alan bölümlerden sözleşmeli personelin genel durumu ve davranışlarının değerlendirilmesi bölümünün sicil amirinin kanaatine göre olumsuz, olumlu ... belirtildiği şekilde yetkili sicil amirlerince düzenlenen sicil ve basan değerleme raporlarının doğurduğu hukuki sonuçların ağırlığı dikkate alındığında; her yıl ... değerlendirilmesinden sonra oluşan hukuki bir belge niteliği taşıyan sicil ve başarı değerleme raporlarında, "Sicillerin Objektifliği" ilkesi çerçevesinde yetkili sicil

5
12. D., E. 2001/801 K. 2003/3853 T. 4.12.2003

devlet memurunun görevden uzaklaştırılması • sicil amiri • sicil düzenlenmesi • yılda 3 aylık fiili çalışması olan devlet memuru

bulunduğu süreleri kapsamak üzere düzenlenen olumsuz sicil işleminde hukuka aykırılık bulunmadığı, davacı tarafından sicil amiri yanında 6 ay çalışma koşulunun gerçekleşmediği ileri sürülmekte ise de, Devlet Memurları Sicil Yönetmeliğinin 13/6. maddesinde, 3 ay fiilen çalışmış olmak şartıyla sicil amiri

6
2. D., E. 2007/2983 K. 2007/4228 T. 9.11.2007

kısmi iptal • memurlar ve diğer kamu görevlileri • sicil raporu iptali istemi

Müdürü olan davacının (84) puanla iyi düzeyde belirlenen 2005 yılı sicil raporunun ikinci sicil amirince düzenlenen düşünce bölümü ile bu sicil amirince ... incelenmesinden, 1. sicil amirinin 88, 2. sicil amirinin 80 puan takdir ettiği ve anılan sicil raporunun ortalama 84 puanla iyi düzeyde belirlendiği, 2. sicil amiri düşüncesi bölümünde "aşırı hırslı, bir üst görev yapabilecek niteliklere haiz değil" biçiminde düzenlendiği, davacının da 2. sicil amirince düzenlenen düşünce bölümü ile bu sicil amirince verilen sicil notuna ilişkin kısmının iptali istemiyle davayı açtığı anlaşılmaktadır. Sicil raporları, her yıl için yeniden

7
5. D., E. 1990/697 K. 1990/650 T. 28.3.1990

ikinci sicil amirlerinden 1987 yılı tezkiye döneminde aldığı notların aritmetik ortalaması (60) olumlu olmasına rağmen gereksiz yere 3. sicil amirine ... Sicil Yönetmeliğinin 20. maddesinde... birinci ve ikinci sicil amirlerince yapılan değerlendirmelerin memurun sicilinin olumlu veya olumsuz olmasına tesir etmesi veya ortalama sicil notu aralarında 10 veya daha fazla fark olması halinde varsa üçüncü sicil amirinin kanaatine müracaat edilir ve üçüncü sicil amirinin değerlendirmesi esas alınır, hükmü getirilmiş bulunmaktadır. Davacının birinci sicil amirinden olumsuz (57) not, ikinci sicil amirinden olumlu (63

8
2. D., E. 2010/6292 K. 2014/883 T. 11.2.2014

; davacının 2. sicil amiri konumunda olan Başmüdür Yardımcısı K2 'ün 7.1.2008 tarihinde görevinden ayrılması ile birlikte yerine görevlendirilen Başmüdür Yardımcı Vekili K3 'ın davacının ikinci sicil amiri konumunda olduğu, davacının da anılan sicil amiri yanında Devlet Memurları Sicil Yönetmeliğinde öngörülen en az çalışma süresi kadar görev yaptığı dikkate alındığında, dava konusu sicil raporunun 2. sicil amiri tarafından da doldurulması gerekirken sadece 1. sicil amiri tarafından doldurulmasında bu yönüyle mevzuata ve hukuka uyarlık bulunmadığı gerekçesiyle dava konusu işlemin iptaline hükmedilmiştir. Davalı

9
5. D., E. 2014/8984 K. 2015/2633 T. 18.3.2015

; davacının, aralarında dava konusu sicil raporunu düzenleyen sicil amirinin de bulunduğu farklı sicil amirleri tarafından düzenlenen 2007-2009 yılları ... dayanak olduğu, 113. maddesinde; sicil amirlerinin, belli zamanlarda düzenleyecekleri sicil raporlarında memurların liyakat derecesini not esasına göre kıymetlendirerek tespit edecekleri, 115. maddesinde sicil amirlerinin maiyetlerindeki memurların sicil raporları ile birlikte, bunların genel durum ve davranışları ... Devlet Memurları Sicil Yönetmeliği’nin 20. maddesinde; her derecedeki sicil amirlerinin 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve bu Yönetmelik hükümlerine

Benzer içeriğe sahip kararları göster Benzer içeriğe sahip kararları göster

10
2. D., E. 2012/4870 K. 2015/786 T. 4.2.2015

çıkarılan ve işlem tarihinde yürürlükte olan Devlet Memurları Sicil Yönetmeliği'nin 13. maddesinin 2. fıkrasında, üç sicil amiri bulunan memurlar hakkında ... amiri bulunan memurlar hakkında da yukarıdaki fıkrada belirtilen durumda birinci veya ikinci sicil amirinin dolduracağı sicil raporunun o yıl için geçerli sayılacağı, aynı Yönetmeliğin 20. maddesinde de, her derecedeki sicil amirlerinin 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ve bu Yönetmelik hükümlerine uygun olarak ... sicil notunun sicil amirlerince takdir olunan notların aritmetik ortalamasına göre tespit edileceği; ancak, birinci ve ikinci sicil amirince yapılan

CLEAR
Search by File/Document No
Filter by legislation title
from:
to:
from:
to: