TR
EN
TR
Giriş
Yeni Üye
Giriş
Yeni Üye
Literatür
Armağanlar
Son arama sonucu
Türk Hukukunda Fiyat Artışlarının Denetlenmesi ve Haksız Fiyat Değerlendirme Kurulu
İçindekiler
Metin
Referans kopyala
Git
:
Git
Sayfaya Git
Favorilere ekle veya çıkar
Görüntüleme Ayarları:
A⇡
Yazı karakterini büyüt
ᴀ⇣
Yazı karakterini küçült
Sayfa numarasını gizle
Bağlantılar
İçindekiler
ÖZET
s. 823
I.GİRİŞ
s. 824
II.FİYAT ARTIŞININ DENETİMİNE İLİŞKİN HUKUKİ DÜZENLEMELER
s. 826
1.Rekabet ve Tüketici Hukukundaki Düzenlemeler
s. 826
2.Perakende Kanununa Eklenen Yeni Hüküm: Ek m. 1
s. 827
III.TÜRK HUKUKUNDA FİYAT DENETİMİNDE DOĞRUDAN VEYA DOLAYLI İLGİLİ KURULLAR
s. 828
1.Reklam Kurulu
s. 828
A.Kurulun Görev ve Yetkileri
s. 828
B.Aşırı Fiyatla İlgili Reklam Kurulu Kararları
s. 830
a.Gıdaların Aşırı Fiyatlandırılmasına İlişkin Reklam Kurulu Kararları
s. 830
b.Maskelerin Aşırı Fiyatlandırılmasına İlişkin Reklam Kurulu Kararları
s. 834
aa.Haksız Ticari Uygulama Kavramı
s. 836
bb.Reklam Kurulu Kararlarına Konu Eylem ve İşlemlerin Haksız Ticari Uygulama Olup Olmadığı
s. 838
2.Rekabet Kurulu
s. 842
A.Kurulun Görev ve Yetkileri
s. 842
B.Rekabet Hukukunda Aşırı Fiyatlama
s. 844
a.Aşırı Fiyatlama Kavramı
s. 844
b.Aşırı Fiyatlandırmaya İlişkin Rekabet Kurulu Kararları
s. 849
3.Haksız Fiyat Değerlendirme Kurulu
s. 857
A.Haksız Fiyat Değerlendirme Kurulu Hakkında Genel Bilgiler
s. 857
a.Kurulun Görev ve Yetkileri
s. 858
b.Kurulun Teşekkülü
s. 860
B.Kurulun İnceleme Konusu Olan Temel Kavram: Haksız Fiyat
s. 860
a.Fahiş Fiyat Artışı
s. 861
b.Stokçuluk
s. 869
C.Perakende Kanunu Ek M. 1 ve Haksız Fiyat Değerlendirme Kuruluna İlişkin Görüş ve Eleştirilerimiz
s. 871
a.Ek 1. Maddenin Kanun Sistematiği Açısından Değerlendirilmesi
s. 871
b.Kurulun Karar Alma Sürecine İlişkin Değerlendirmeler
s. 872
4.Reklam ve Rekabet Kurulu Karşısında Haksız Fiyat Değerlendirme Kurulunun Değerlendirilmesi: Kurullar Arası Yetki Çatışması İhtimali
s. 874
A.Haksız Fiyat Değerlendirme Kurulu ile Rekabet Kurulu Arası Yetki Çatışması İhtimali
s. 874
B.Haksız Fiyat Değerlendirme Kurulu ile Reklam Kurulu Arasında Yetki Çatışması İhtimali
s. 881
IV.SONUÇ
s. 884
KAYNAKÇA
s. 887
Bottom Search Toolbar Highlight Text
Yükleniyor...
Web sitemizde çerezler (=cookies) kullanmaktayız. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerezleri kullanmamıza izin vermiş oluyorsunuz. Çerezler hakkında ayrıntılı bilgileri
Kişisel Verilerin İşlenmesine Yönelik Aydınlatma Metni'nin Çerezler Hakkında Bilgilendirme
başlıklı bölümünde bulabilirsiniz.
Custom Button
Tamam