TR
EN
TR
Giriş
Yeni Üye
Giriş
Yeni Üye
Literatür
BATİDER
Son arama sonucu
İlim ve Edebiyat Eserlerinin Sinemaya Uyarlanmasında Esere Sadakat
İçindekiler
Metin
Referans kopyala
Git
:
Git
Sayfaya Git
Favorilere ekle veya çıkar
Görüntüleme Ayarları:
A⇡
Yazı karakterini büyüt
ᴀ⇣
Yazı karakterini küçült
Sayfa numarasını gizle
Bağlantılar
İçindekiler
ÖZET
s. 575
GİRİŞ
s. 576
I. SİNEMA ESERİNİN İŞLENME ESER OLARAK KABUL EDİLMESİ VE ŞARTLARI
s. 578
1. Genel Olarak İşlenme Eser ve Şartları
s. 578
A- Asıl Eserden Bağımsız Olmama Şartı
s. 579
B- İşleyenin Hususiyetini Taşıma Şartı
s. 579
C- Asıl Eser Sahibinin Haklarına Zarar Vermemenin İşleme Eserin Şartı Olmaması
s. 580
2. İşlenme Eser Olarak Sinema Eseri ve Yapımcının Rolü
s. 582
II. İŞLEME HAKKI VE ASIL ESER ÜZERİNDEKİ BÜTÜNLÜK HAKKI ARASINDAKİ DENGENİN KURULMASI
s. 584
1. Mali Bir Hak Olan İşleme Hakkının, Eser Sahibinin Eser Üzerindeki Bütünlük Hakkı ile Sınırlandırılması Sorunu
s. 584
2. İşleyenin Hususiyetini Ortaya Koyması ve Eser Sahibinin Manevi Hakkı Olan Eser Üzerindeki Bütünlük Hakkı Arasındaki Denge
s. 590
III. YAPILACAK DEĞİŞİKLİKLERİN SÖZLEŞME İLE DÜZENLENMESİ
s. 594
IV. ASIL ESERE SADAKATİN ANLAMI: OLAY ÖRGÜSÜNE, İLİM VE EDEBİYAT ESERİNİN RUHUNA VE KARAKTERLERE SADAKAT
s. 596
SONUÇ
s. 601
KAYNAKÇA
s. 603
Bottom Search Toolbar Highlight Text
Yükleniyor...