KAYNAKÇA
Abbasoğlu, Hayriye Dilara. Sosyal Medya Reklamcılığında Haksız Rekabet, Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2021.
Arkan, Sabih. Ticari İşletme Hukuku, 26. Bası, Ankara: Banka ve Ticaret Hukuku Araştırma Enstitüsü, 2020.
Ayhan, Rıza, Hayrettin Çağlar ve Mehmet Özdamar. Ticari İşletme Hukuku Genel Esaslar, 14. Baskı, Ankara: Yetkin Yayıncılık, 2021.
Baştürk, İrfan. “Türk Ticaret Kanununda Bilişim Yoluyla Haksız Rekabetin Hukuki-Cezai Sonuçları.” TAAD, C. I, Y. I, S. 6, (Temmuz 2011): 279-310.
Sayfa 141
Bozbel, Savaş. 6102 Sayılı Türk Ticaret Kanunu’na Göre Haksız Rekabet, epubli GmbH, Erlangen: 2017.
Bozkurt Yüksel, Ebru Armağan. “Elektronik Ortamda Haksız Rekabet.” TAAD, Y. 5, S. 18, (2014): 79-112.
Budak, Burcu. İnternet Reklamlarında Haksız Rekabet ve Bunun Önlenmesi ve Sona Erdirilmesi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul: 2021.
Çelikbaş, Nil Merve. Haksız Rekabette Yazılı Basının Sorumluluğu, İstanbul: Vedat Kitapçılık, 2013.
Çınar, Nihal. Türk Ticaret Kanunu’na Göre Haksız Rekabet ve Yaptırımları, Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2019.
Doğrusöz, Bumin, Öznur Onat ve Funda Tunçel Töralp. Gerekçe, Karşılaştırmalı Maddeler, Komisyon Raporları, Önergeler ve Karşılaştırmalı Tabloları ile Türk Ticaret Kanunu, C. I, Ankara: ISMMMO Yayınları, 2011.
Güloğlu, Ayşe Gülderen. Haksız Rekabette Bilişim Kuruluşlarının Hukuki Sorumluluğu, Marmara Üniversitesi Özel Hukuk Anabilim Dalı Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul: 2015.
Karatepe Kaya, Meltem. “Sosyal Medya Etkileyicileri Tarafından İnternet Aracılığıyla Yapılan Reklamlara İlişkin Hukuki Düzenlemelerin Değerlendirilmesi.” Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, 70 (3), (2021): 667-719.
Kaplan, Ahmet Galip. Elektronik Ortamda İşlenen Haksız Rekabet Halleri, Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Isparta: 2019.
Kaya, M. Bedii. Yeni Türk Ticaret Kanununun 58. Maddesinin Bilgi Toplumu Hizmet Sağlayıcıları Açısından İncelenmesi, (turk-internet.com).
Kaya, M. Bedii. İnternet Hukuku, İstanbul: On İki Levha Yayıncılık, 2021.
Kendigelen, Abuzer. Yeni Türk Ticaret Kanunu Değişiklikler, Yenilikler ve İlk Tespitler, İstanbul: On İki Levha Yayıncılık, 2012.
Nomer Ertan, Füsun. Haksız Rekabet Hukuku, İstanbul: On İki Levha Yayıncılık, 2016.
Sayfa 142
Pekdinçer, Remzi Tamer. Haksız Rekabet Hukukunda Dürüstlük Kuralına Aykırı Reklamlar ve Satış Yöntemleri, Ankara: Adalet Yayınevi, 2020.
Pınar, Hamdi. “Haksız Rekabet ve Marka Hukuku Açısından Dijital Ekonominin Yeni Bir İş Modeli: Şikayet Siteleri.”BATİDER, C. XXXVI, S. 2, (2020): 121-161.
Poroy, Reha ve Hamdi Yasaman. Ticari İşletme Hukuku, İstanbul: Vedat Kitapçılık, 2018.
Rüzgar, Eser. Marka Hakkının İnternet Reklamcılığı Yoluyla İhlali ve Sorumluluk Rejimi, Galatasaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul: 2013.
Seven, Vural. “Sosyal Paylaşım Sitelerinin (Youtube-Facebook-Twitter) Haksız Rekabet Karşısındaki Durumu.” Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, C. 16, Özel Sayı 2014, Prof. Dr. Hakan Pekcanıtez’e Armağan, (2015): 3343-3350.
Soydemir, Güzide. İnternette Haksız Rekabetin Önlenmesi, Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2015.
Ülgen, Hüseyin, Mehmet Helvacı, Arslan Kaya ve N. Füsun Nomer Ertan. Ticari İşletme Hukuku, İstanbul: Vedat Kitapçılık, 2019.
Yasaman, Zeynep. Türk ve Avrupa Birliği Hukukunda İnternette Marka Hakkının İhlali, İstanbul: On İki Levha Yayıncılık, 2020.
Yavaş, Murat. “Haksız Rekabet Kavramı ve Bu Alandaki Koruyucu Dava ve Tedbir Türleri.”, Mehmet Somer’e Armağan, MÜHF Hukuk Araştırmaları Dergisi Armağan Özel Sayısı, C. 12, S. 1-3, 2004-2006, İstanbul: Haziran 2006, 771-795.