A⇡ Yazı karakterini büyüt ᴀ⇣ Yazı karakterini küçült
Sayfa numarasını gizle
Bağlantılar
Yayın Bilgileri
Yayıncı: On İki Levha Yayıncılık Yayın tarihi: Temmuz 2024 Sayfa: 182 - 183
Yazar:
Canan Ünal Adınır
Editör:
Seda Ergüneş Emrağ, Kübra Doğan Yenisey
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Profesyonel +
pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
3.Müşteri taleplerine sonucu feshin geçerli nedene dayanması
Müşteri şikayet, talep veya beklentilerinin ayırımcı olmaması bunlara dayalı işveren…
İş Kanunu m. 18 hükmünün gerekçesinde, geçerli nedenler “26 ıncı maddede belirtilenler [yürürlükteki 25. maddede belirtilen haklı nedenler] kadar ağırlıklı olmamakla birlikte, işin ve işyerinin normal yürüyüşünü olumsuz etkileyen haller”…
Müşterinin işçiye ilişkin şikayeti, işçinin işten çıkarılmasına ilişkin talebi veya…
2.Müşteri talepleri sonucu feshin ayırımcı olmaması