TR
EN
TR
Giriş
Yeni Üye
Giriş
Yeni Üye
Literatür
Derlemeler
Son arama sonucu
Son Gelişmeler Işığında Rekabet Hukuku Açısından Dijital Pazarlarda Kendini Önceleme (Self-Preferencing) Uygulaması
İçindekiler
Metin
Referans kopyala
Git
:
Git
Sayfaya Git
Favorilere ekle veya çıkar
Görüntüleme Ayarları:
A⇡
Yazı karakterini büyüt
ᴀ⇣
Yazı karakterini küçült
Sayfa numarasını gizle
Bağlantılar
İçindekiler
Giriş
s. 429
I.Rekabet Hukuku Bağlamında Kendini Önceleme (Self-Preferencing) Uygulaması
s. 433
A.Kendini Önceleme Uygulamasının Temel Görünümleri
s. 436
1.Sözleşme Yapmanın Reddi
s. 437
2.Bağlama ya da Paket Satış
s. 439
3.Fiyat Sıkıştırması
s. 441
II.Dijital Pazarlarda Kendini Önceleme Uygulaması
s. 443
A.Kendini Önceleme Uygulamasının Geleneksel Pazarlarda Aşılması Güç Doğal Sınırının Varlığı
s. 444
B.Dijital Pazarlarda ‘Kazanan Her Şeyi Alır’ Dinamiği
s. 446
C.Geleneksel Rekabet Hukuku İnceleme Yöntemlerinin Dijital Pazarlarda Ortaya Çıkardığı Zaman Problemi
s. 448
D.Dijital Pazarlarda Pazar Gücüne Sahip Olan Teşebbüslerin Sağladığı Mal veya Hizmetlerin Tekel Niteliğe Erişme Eğilimi
s. 449
III.Dijital Pazarlarda Kendini Önceleme Uygulamasına Karşı Alınan Önlemler ve Bu Önlemlerin Olası Etkileri
s. 452
A.AB Uygulaması
s. 453
B.Türkiye Uygulaması
s. 459
Kaynakça
s. 464
Bottom Search Toolbar Highlight Text
Yükleniyor...
Web sitemizde çerezler (=cookies) kullanmaktayız. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerezleri kullanmamıza izin vermiş oluyorsunuz. Çerezler hakkında ayrıntılı bilgileri
Kişisel Verilerin İşlenmesine Yönelik Aydınlatma Metni'nin Çerezler Hakkında Bilgilendirme
başlıklı bölümünde bulabilirsiniz.
Custom Button
Tamam