İletinin izinin sürülmesi ve hesap verebilirlik mekanizmalarının işletilmesi için…
(1) Kısa mesajın şikâyet edilmesi: Şikâyetçinin T.C. kimlik numarası, telefon numarası, abonesi olduğu GSM operatörünün adı, iletiyi gönderenin numarası, bu numaranın bulunmaması halinde marka ve işletme adı gibi alfa numerik bilgisi, iletinin gönderilme tarihi, saati, iletinin görsel bir örneği ile şikâyetçinin tacir olması halinde MERSİS numarası, esnaf olması halinde bu durumu belirten ibare yer alır.…
(2) E-postanın şikâyet edilmesi: Şikâyetçinin T.C. kimlik numarası, elektronik posta adresi, şikâyetçiye elektronik posta hizmeti sağlayan işletmenin adı, iletiyi gönderenin elektronik posta adresi, iletinin gönderilme tarihi, saati ve içeriği ile şikâyetçinin tacir olması halinde MERSİS numarası, esnaf olması halinde bu durumu belirten ibare yer alır. İletinin görsel bir örneği başvuruya eklenir.…
(3) Sesli aramanın şikâyet edilmesi: Şikâyetçinin T.C. kimlik numarası, telefon numarası, abonesi olduğu GSM veya sabit hat operatörü adı, iletiyi gönderenin numarası, bu numaranın alınamaması halinde marka ve işletme adı, iletinin gönderilme tarihi, saati ve konusu ile şikâyetçinin tacir olması halinde MERSİS numarası, esnaf olması halinde bu durumu belirten ibare yer alır.…
(4) Diğer elektronik iletişim araçlarının şikâyet edilmesi: Diğer elektronik iletişim araçları ile yapılmışsa iletişim aracının türüne bağlı olarak yukarıda belirtilen bilgilerden uygun olanlara yer verilir.…
Yukarıda sayılan unsurlar zorunlu olup, E-İleti Yönetmeliği’nin 14. maddesinin beşinci…
E-İleti Yönetmeliği’nin 14. maddesinin dördüncü fıkrası uyarınca, şikayetçi ancak…