E-Ticaret Kanunu, ticari iletişim kanalını belirlemeye ilişkin ileti alıcılarına…
Bir kişi, pekâlâ hem E-Ticaret Kanunu hem de KVK Kanunu’na uygun şekilde sürdürülen…
E-Ticaret Kanunu’nun 8. maddesinin ikinci fıkrası hizmet sağlayıcıya önemli bir yükümlülük…
Ticari elektronik iletiyi reddetme hakkı, konu, amaç, kapsam, sıklık veya mecraya…
Ticari elektronik iletiyi reddetme hakkının “kolay” ve “ücretsiz” bir yöntemle sunulması hukuki bir gerekliliktir. E-Ticaret Kanunu’nun 8. maddesinin ikinci fıkrasının gerekçesinde vurgulandığı üzere ret bildirimini kolay ve ücretsiz bir şekilde sunma yükümlülüğü göndericiye yüklenerek, alıcının ilave bir masrafa katlanmasının önüne geçilmeye çalışılmıştır.(150)…
Yukarıda belirtildiği üzere, acentelik, özel yetkili işletme ya da bayilik sözleşmelerindeki…
Ret bildirimi imkânının, gönderilen her ticari elektronik iletide yer alması zorunludur.…
E-İleti Yönetmeliği’nin 10. maddesi gereğince hizmet sağlayıcı, alıcının ticari elektronik…
Alıcının reddetme hakkını İYS üzerinden de kullanması mümkündür. E-İleti Yönetmeliği’nin…
E-İleti Yönetmeliği’nin 9. maddesinin beşinci fıkrasında da belirtildiği üzere, alıcı…
Nitekim, E-Ticaret Kanunu’nun 4. maddesinin birinci fıkrasının (b) bendi gereğince…
Esasında E-İleti Yönetmeliği’nin ileti türü bakımından getirmiş olduğu istisna hallerinde…