Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Yönetmeliği mecrayı tanımlamıştır(79).…
Yönetmelik düzenlemesi ile mecra tanımı genişletilmiş her türlü iletişim aracının…
Nitekim yönetmelik değişikliğinden evvel doktrinde tartışılan husus reklamın bir…
Kanımca yönetmelikte yapılan değişiklik ile herhangi bir sınırlama yapılmaksızın…
Televizyonlar ölçümlenen tek mecra olduğu için reklamcılıkta çok önemlidir. Televizyonun…
TV’den sonra ikinci büyük mecra, basın reklamlarıdır. Fakat gazete ve dergilerin…
Outdoor olarak açıklanan açık hava reklamcılığı ise hızla gelişmektedir. Çıkış noktası,…
Sinema reklamları, ölçümlenebilir olmasına rağmen belirli bir kültür düzeyinde olan…
Reklamların yayınlanacağı mecra konusunda reklam verenler tümü ile serbest olduğu…
Ancak yasa koyucu kamu menfaati gereğince bazı ürünlerin/hizmetlerin reklamlarında…
Yine bir diğer mecra sınırlaması Özel Eğitim Kurumları için yasa ile getirilmiştir İspirtolu İçkiler de yasa ile açıkça reklamı yasaklanan emtianlar arasındadır(90).…