Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Profesyonel +
pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
2.3.3. Ekonomik Sebepler
Ekonomik sebepler reklamların oluşturduğu maliyetler ile ilgilidir.…
6112 sayılı RTÜK kanunu Malî kaynaklar ve bütçesi ile kurumun belirlediği gelirleri…
Reklam bütçesi yönünden reklam verenler için ek maliyet oluşturan ve yine mecra kuruluşuna…
Mecra kuruluşları vergilerini ticari iletişim gelirleri üzerinden ödemektedir. Ancak…
6112 Sayılı Kanun İdarî yaptırımları düzenleyen maddesi açıkça uygulanacak yaptırımı…
Bu Kanunun 8 inci maddesinin birinci fıkrasının (a), (b), (d), (g), (n), (s) ve (ş)…
Mecra kuruluşlarının ticari gelirinin düşük görünmesi sadece ödeyeceği vergi yönünden…
Reklam veren lehine olabilecek bir diğer önemli ekonomik fayda ise reklam kuşağında…
2.3.2. Reklam Etkisine İlişkin Sebepler
2.3.4. Hukuki Sebepler