Görüntüleme Ayarları:
Sayfa numarasını gizle

Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.

Birinci Bölüm

REKLAMIN TANIMI, UNSURLARI, ÇEŞİTLERİ, BENZER KAVRAMLARDAN FARKI, HUKUKİ NİTELİĞİ ve TELEVİZYON REKLAMLARI

I. Genel Anlamda Reklam

Geniş manada reklam, yerel veya evrensel düzeyde belli bir dengeye ulaşmış mevcut…

Reklamlar, hem ticari faaliyeti teşvik ederek, kapitalist sistemlerin ihtiyaç duyduğu…

GİRİŞ
İkinci Bölüm - TELEVİZYON REKLAMLARINDA YER ALAN YARATICI FAALİYETLERİN FİKİR VE SANAT ESERLERİ HUKUKU BAKIMINDAN NİTELİĞİ