Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Profesyonel +
pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Sayfa 387E.İç Şikayet Sisteminin Kurulması – Mikro ve Küçük Ölçekli Çevrimiçi Platformlara Uygulama Alanı Bulmaz
İç şikayet sistemi DSA md. 20 ile tesis edilmiştir. Bu hüküm, DSA Bölüm III, Kısım…
Çevrim içi platformlar, bildirimde bulunan kişi veya kuruluşlar da dahil olmak üzere…
Maddeye baktığımızda, iç şikayet mekanizmasının, (1) bildirim ve eylem prosedürü…
Çevrimiçi platformlar tarafından verilen karar ilgililere gönderilmelidir. Kararın…
Şikayet sisteminin, erişimi ve kullanımı kolay olmalı ve yeterince gerekçelendirilmiş…
Yukarıda belirttiğimiz gibi, “bildirim ve eylem” mekanizması, bütün yer sağlayıcılar…
İç şikayet mekanizmasının, platformlar tarafından verilen kararlardan sonra devreye…
İç şikayet mekanizması DSA md. 20’de düzenlenmiştir. Bu düzenlemeye göre çevrimiçi…
Çevrimiçi platformun aşağıdaki şekilde kararlar verebilir:Sayfa 389…
• İçeriklerin kaldırılıp kaldırılmayacağına veya içeriklere erişimin devre dışı bırakılıp…
• Platform tarafından içerik sağlayıcıya sunulan hizmetin tamamen veya kısmen askıya…
• İçerik sağlayıcıların hesabını askıya alıp almama veya sonlandırmaya ilişkin k…
• Sağlanan içerikten dolayı para kazanma kabiliyetini…
İç şikayet mekanizmasının düzenlendiği 20. maddede, ayrıca çevrimiçi platform sunucularının,…
6.Yer Sağlayıcı Tarafından Verilecek Kararlar
F.Tespit Edilen Hukuka Aykırı İçeriğe İlişkin İdari ve Adli Makamlarca Verilen Kararların Uygulanması