Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Profesyonel +
pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Sayfa 108i.Site İçeriklerine Katkı Kriteri Çerçevesinde Optimizasyon
(1)Kriterin Ortaya Konulması
Gerek Türk gerek ABAD kararlarında, içeriğe katkı, içeriğin yönetilip yönetilmediği,…
5651 sayılı İnternet Kanun’un 5/1.maddesindeki yer sağlayıcının, yer sağladığı içeriği…
Fikrimizce yukarıda zikrettiğimiz Yargıtay kararı doğru tespitlerde bulunmaktadır.…
Bir yer sağlayıcının bazı içerikler açısından aktif konumda bulunması, bütün içerikler…
Fikrimizce, yer sağlayıcının konumunun aktif olup olmadığını tespit etmek için, somut…
Google France kararında ABAD, Google tarafından verilen anahtar kelime reklamcılığı…
L’Oréal- eBay davasında yer sağlayıcının hangi hallerde aktif, hangi hallerde pasif…
• İçerikleri sunucuya depolamasını,…
• Yaptığı hizmetlerin şartlarını belirlemesini,…
• Bu hizmet karşılığında hizmet bedeli almasını,…
• Tüketicilere verilen hizmetler hakkında genel bilgi sunmasını,…
sorumluluğa yol açacak faaliyetler olarak kabul etmemiş ve bu faaliyetlerin, “içerik…
Buna karşın, hizmet sunucusunun,Sayfa 110…
• Satışa sunulan ürünlerin görünürlüğünün artırılması,…
• Ürünlerin tanıtılması,…
• Ürünlerin sunumunun optimize edilmesi…
gibi konularda fiilen yardım sağlaması halinde, alıcı ve satıcı ilişkilerinde nötr…
Görüldüğü üzere, yer sağlayıcının içerik üzerindeki kontrolü ve içeriğe katkısı,…
b.Aracı Hizmet Sağlayıcıları Açısından Aktif – Pasif Konumu
(2)Aktif Olarak Nitelendirilmeyi Gerektiren Optimizasyon