Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Profesyonel +
pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
V.ÜCRETLENDİRMEYE İLİŞKİN ESASLAR
Servis modeli bankacılığında ücretlendirme konusu birden fazla taraf arasında gerçekleşeceği…
İlk olarak servis bankası ile arayüz sağlayıcı arasındaki ilişkiler kapsamında taraflar arasında bir ücret belirlenebilir. Bu kapsamda Yönetmelik’in 13/12 fıkrasında arayüz sağlayıcı tarafından servis bankasına ödenen “hizmet bedeli”nden…
İkinci olarak, arayüz sağlayıcının, servis bankası hizmetlerinin sunulması nedeniyle…
“(12) Servis bankasının, aynı zamanda arayüz sağlayıcının da müşterisi olan müşterilerinden alabileceği ve elde edebileceği her türlü ücret, masraf, komisyon ve menfaatler hakkında, 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Kanunun 144 üncü maddesi ve ilgili alt düzenlemelerinde yer verilen hükümler saklıdır. Arayüz sağlayıcının, geliştirmiş olduğu arayüz üzerinden müşterilerine ilave olarak servis bankasının bankacılık hizmetlerini …
Fıkraya göre, arayüz sağlayıcı, servis bankasına bir hizmet bedeli ödüyorsa, bunun…
Üçüncü olarak ise, servis bankası ile arayüz sağlayıcı üzerinden hizmet alan müşteri…
(12) Servis bankasının, aynı zamanda arayüz sağlayıcının da müşterisi olan müşterilerinden alabileceği ve elde edebileceği her türlü ücret, masraf, komisyon ve menfaatler hakkında, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Kanunun 144 üncü maddesi ve ilgili alt düzenlemelerinde yer verilen hükümler saklıdır…”…
IV.BİLGİ PAYLAŞIMINA İLİŞKİN ESASLAR
VI.TARAFLAR ARASINDAKİ HUKUKİ İLİŞKİLER