Kamu Konutları Yönetmeliği’nin 18. maddesinde; kamu kurum ve kuruluşlarının merkez teşkilatında bulunan en üst amir veya organ ile yetki devrettiği makam veya rütbe sahibi tarafından, konutların oturmaya hak kazananlara tahsisi amacıyla üç asıl, iki yedek üyeden oluşan konut tahsis komisyonları kurulacağı hükme bağlanmıştır.
Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Konu : Kamu Konutları Tahsis Komisyonunun Oluşumu
GENELGE NO
152
Kamu konutlarının tahsis biçimi, oturma süresi, kira, bakım, onarım ve yönetimine ilişkin temel ilkeleri belirleyen 2946 sayılı Kamu Konutları Kanunu’nun 3. maddesi uyarınca çıkarılan Kamu Konutları Yönetmeliği, konut tahsisinin yapılmasına ilişkin usul ve esasları düzenlemektedir.