Bu çerçevede, müşteri kazandırmaya yönelik tavsiye sistemine dayalı çeşitli promosyon kampanyası başvurularını değerlendiren Birlik Yönetim Kurulu, 23 Ocak 201 5 tarih ve 285 sayılı toplantısında; 11 No'lu Genelgemiz ile düzenlenen ve promosyon kampanyalarına ilişkin esaslar arasında yer alan, "Aktif pazarlama yaparak kuruma müşteri kazandıran kişilere, kazandırdıkları müşteri tarafından sağlanan gelir üzerinden bir paylaşımda bulunmayı içeren promosyon kampanyaları düzenlenemez." ilkesinin, " Kurumlara herhangi bir yöntemle müşteri kazandıran kişilere ve kazandırdıkları müşterilere, her türlü menfaat ve faydanın sağlanmasını içeren promosyon kampanyaları düzenlenemez" şeklinde yeniden düzenlenmesine karar vermiştir.
Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
GENELGE
No: 22
Sermaye Piyasası Kurulu düzenlemeleri uyarınca, aracı kurumlarca ve yetkili oldukları sermaye piyasası faaliyetlerine yönelik olarak bankalarca yapılacak promosyon kampanyaları uygulanmaya başlanmadan önce Birliğimize yazılı olarak bildirilmekte ve 16 Şubat 2012 tarih, 11 No'lu ve 8 Kasım 2013 tarih, 16 No'lu Genelgelerimiz uyarınca incelenen başvurular onaylandıktan sonra planlanan promosyon kampanyaları düzenlenebilmektedir.