Dosya olarak kaydet: PDF - WORD
Görüntüleme Ayarları:
Salt metin olarak göster (Kelime işlemcilere uygun görünüm)

Metnin ilk hali

Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.

Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.

Gündem Konusu : Çağrı Merkezi Hizmetine İlişkin Hizmet Kalitesi Hedef Değerlerine Uymadığı Tespit Edilen İşletmecilerin Uyarılması (2014 - 1. Çeyrek).

KARAR : Tüketici Hakları Dairesi Başkanlığının hazırladığı takrir ve ekleri incelenmiştir.

5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği Ek- 4’ün Uygulanmasına İlişkin Tebliğ ve ilgili diğer mevzuata istinaden; işletmecilerin 2014 yılının birinci çeyrek dönemine ilişkin çağrı merkezi hizmeti ile ilgili hizmet kalitesi ölçümlerinin değerlendirilmesi neticesinde,