Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği Ek-4’ün Uygulanmasına İlişkin Tebliğ’in 9’uncu maddesinin üçüncü fıkrasına aykırı olarak 2014 yılı birinci çeyrek döneminde;
Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Gündem Konusu : Çağrı Merkezi Hizmetine İlişkin Hizmet Kalitesi Hedef Değerlerine Uymadığı Tespit Edilen İşletmecilerin Uyarılması (2014 - 1. Çeyrek).
KARAR : Tüketici Hakları Dairesi Başkanlığının hazırladığı takrir ve ekleri incelenmiştir.
5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği Ek- 4’ün Uygulanmasına İlişkin Tebliğ ve ilgili diğer mevzuata istinaden; işletmecilerin 2014 yılının birinci çeyrek dönemine ilişkin çağrı merkezi hizmeti ile ilgili hizmet kalitesi ölçümlerinin değerlendirilmesi neticesinde,