1) Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ’nin Kurumumuza yaptığı 2014 yılı dördüncü dönem hizmet kalitesi bildiriminde “Müşteri hizmetleri için cevap verme süresi” başlıklı performans kriterinin % 80’lik hedef değerini % 72 değeri ile sağlayamadığı tespit edildiğinden yazılı olarak uyarılması ve söz konusu işletmecinin ilgili raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediğinin Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyurulması,
Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Gündem Konusu : Çağrı Merkezi Hizmetine İlişkin Hizmet Kalitesi Hedef Değerlerine Uymadığı Tespit Edilen İşletmecilerin Uyarılması (2014 - 4. Çeyrek).
KARAR : Tüketici Hakları Dairesi Başkanlığının hazırladığı takrir ve ekleri incelenmiştir.
5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’nun 4’üncü maddesinin birinci fıkrasının (ğ) bendi, 6’ncı maddesinin birinci fıkrasının (u) bendi, 52’nci maddesinin birinci ve ikinci fıkraları, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nin 5’inci maddesinin ikinci fıkrası ile 7’nci ve 9’uncu maddeleri, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği EK-4’ün Uygulanmasına İlişkin Tebliğ’in 6’ncı ve 9’uncu maddesi üçüncü fıkrası ve ilgili diğer mevzuata istinaden;