45 saniyelik ana menüde geçen süre hizmet kalitesi hedef değerini ve % 80’lik müşteri hizmetleri için cevap verme süresi hedef değerini sağlayamayan Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ’nin,
Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Gündem Konusu : Çağrı Merkezi Hizmetine İlişkin Hizmet Kalitesi Hedef Değerlerine Uyum
KARAR :Tüketici Hakları Dairesi Başkanlığının hazırladığı 17/10/2012 tarihli ve B.11.6.BTK.0.14.202.01/61870 sayılı takrir incelenmiştir.
5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu’nun 52’nci maddesi, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nin 5’inci maddesinin ikinci fıkrası, 7’nci ve 9’uncu maddeleri, Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği EK-4’ün Uygulanmasına İlişkin Tebliğ’in 5’inci, 6’ncı, 9’uncu ve 11’inci maddeleri gereği, 2012 yılının ikinci çeyrek döneminde