Söz konusu uygulamanın başlangıç aşamasında, aşağıda belirtilen süreler içinde, tüm bağımsız denetim kuruluşlarının, sistemde yer alan tüm alanlara ilişkin olarak mevcut durumlarını yansıtacak şekilde bilgi ve belgeleri sisteme girmeleri zorunludur. Söz konusu veri girişlerinde, sistemin işleyişi gereği, öncelikle gerçek kişi ve şirket bilgilerine ilişkin kayıtların yapılması, ardından ortaklık yapısı ve denetim kadrosuna ilişkin bilgi ve belgelerin sisteme girilmesi ve son olarak da bağımsız denetim sözleşmeleri, mesleki sorumluluk sigortası ve diğer hususlara ilişkin bilgi ve belgelerin sisteme kaydedilmesi kullanımda kolaylık sağlayacaktır.
Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
SERMAYE PİYASASINDA BAĞIMSIZ DENETİM FAALİYETİ İLE YETKİLİ KURULUŞLAR İLE KAMUOYUNA DUYURULUR
Kurulumuzun 08.02.2008 tarih ve 4/158 sayılı Kararı uyarınca, sermaye piyasasında bağımsız denetime yetkili kuruluşlar, Kurulumuzun Seri:X, No:22 “Sermaye Piyasasında Bağımsız Denetim Standartları Hakkında Tebliğ”i çerçevesinde yapmakla yükümlü bulundukları bildirimleri ıslak imza ile yazılı ortamın yanı sıra, 18.02.2008 tarihinden itibaren, elektronik imza ile elektronik ortamda da gerçekleştirmekle yükümlüdürler.