Dosya olarak kaydet: PDF - WORD
Görüntüleme Ayarları:
Salt metin olarak göster (Kelime işlemcilere uygun görünüm)

Metnin ilk hali

Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.

Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.

Gündem Konusu: Vodafone Faturalama İşlemlerinin Soruşturması.

KARAR :Sektörel Denetim Dairesi Başkanlığının hazırladığı takrir ve ekleri incelenmiştir.

16/11/2011 tarihli ve 2011/DK-14/591 sayılı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu Kararı uyarınca; Vodafone Telekomünikasyon AŞ’den (Vodafone) hizmet alan abonelerin faturalama işlemlerinde meydana gelen hataların kaynağı, kapsamı, tüketicilere olan etkileri ve konuya ilişkin diğer hususların detaylı bir şekilde incelenebilmesini teminen 5809 sayılı Kanun’un 4, 6, 12, 52, 59 ve 60’ıncı maddeleri, 5326 sayılı Kabahatler Kanununun 3’üncü ve 15’inci maddeleri, Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin 5, 6, 13, 20 ve 21’inci maddeleri, Elektronik Haberleşme Sektörüne İlişkin Yetkilendirme Yönetmeliği’nin 19’uncu maddesi, Telekomünikasyon Kurumu Tarafından İşletmecilere Uygulanacak İdari Para Cezaları ile Diğer Müeyyide ve Tedbirler Hakkında Yönetmeliğin 6, 7, 32 ve 34’üncü maddeleri ile Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu’nun 13/04/2010 tarihli ve 2010/DK-10/233 sayılı Kararı ile 27/07/2011 tarihli ve 2011/DK-14/386 sayılı Kararı, GSM Pan-Avrupa Mobil Telefon Sisteminin Kurulması ve İşletilmesi ile İlgili Lisans Verilmesine İlişkin İmtiyaz Sözleşmesi’nin 5, 8 ve 9’uncu maddeleri, IMT-2000/UMTS Altyapılarının Kurulması ve İşletilmesi ile Hizmetlerinin Sunulmasına İlişkin İmtiyaz Sözleşmesi’nin 5, 8 ve 9’uncu maddeleri çerçevesinde yürütülen soruşturma neticesinde;