Genel Müdürlüğümüz personelinin geçici olarak görevlendirildiğinde, genel bütçe ödeneklerinin yetersiz kalması nedeni ile meydana gelebilecek mağduriyetleri gidermek amacı ile 05/07/2012 tarihinde Yönetim Kurulumuzca alınan karar, "Taşra birimlerimizde çalışan personelin hizmet gereği görevlendirilmelerden kaynaklanan geçici görev yolluklarının ödenmesinde genel bütçede ödenek var ise genel bütçeden, Genel bütçede ödenek bulunmaması durumunda ise Bölge İşletme Birimleri bütçesinden ödenmesine karar verilmiştir" hükmündedir. Bu nedenle merkez ve taşra birimlerimizde görev yapan personelin her türlü geçici olarak görevlendirilmelerinde kendisine ödenmesi gereken geçici görev yolluğunun, ilgili birim bütçesinde ödenek bulunmaması halinde, bölge işletme birimi bütçesinden ödenmesinde her hangi bir sakınca bulunmamaktadır. Bilgilerinizi ve gereğini rica ederim.
Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Konu: Geçici Görev yollukları
BÖLGE MÜDÜRLÜKLERİNE
İlgi: 8/11/2016 tarihli ve 2457816 sayılı yazı.
İlgi yazı ile Samsun Bölge Müdürlüğü; 6083 sayılı yasa kapsamında Tapu Müdürü ve Kadastro Müdürü olarak atanan personellerin, 30.06.2011 tarih ve 16970 sayılı talimat uyarınca talepleri dikkate alınarak Bölge Müdürlükleri ve Kadastro Müdürlüklerine Ağustos 2011-Nisan 2012 tarihleri arasında harcırahsız geçici görev ile görevlendirildiği, söz konusu personellerin görevlendirme dönemi için harcırah talebinde bulunduğu, anılan tarihlerde işletme müdürlüklerinin kurulmadığından bahisle harcırahın Bölge İşletme Birimi bütçesinden ödenip ödenmeyeceği hususunu soru konusu etmiştir.